Eski bir dosyada mağdur olarak bir davam vardı mahkeme falan çıktık karşı tarafa ayn i suçtan tekrar gelirsen içeri girersin dendi kapandı diye biliyorum e devlette falan gözükmüyordu. Şimdi eşimi aradılar ve eşinizin davası var adres güncelliği için aramışlar ben de e devlete girip baktım. Hagb kararina uyulmamasi diyo tekrar dava açılmış. Bu ne demek oluyor bilgi verebilir misiniz