4 ay kontrolüne gittik sadece 200 Gr almış. Anne sütüyle besleniyor sadece. Sütüm de var aslında sıkınca geliyo ama neden böyle oldu anlamadım geçen ay 1200 almıştı. Meme reddi falan da olmadı normal emiyor. Süt alerjimiz var ama süt yumurta domates ürünleri yiyemiyorum o mu etkiliyor acaba? Mama da başlamak istemiyorum süt varken ne yapcam? Kalitesi mi düştü acaba sütün beslenmem azalınca? Önerilerinize açığım