Ertsa Negatif enerji verdiğimi düşünmüyorum. Her çocuğun farklı olduğunu bilecek kadar da tecrübeliyim. Zira üç çocuk annesiyim, üçü de bambaşka. Tecrübelerime ve doktorların söylediklerine göre yorum yaptım. İlaç vermemekle iyi anne olunuyor, demedim. Kastetmedim bile. Yanlış anlamaya şartlamışsınız kendinizi. Enfeksiyonu varmış, evet, ateşi daha da yükselebilirdi, haklısınız ama sizin hemen korkup ateş düşürücü verdiğiniz ateş, ateş değil. Geçmiş olsun. (Bu forum yardım ve dayanışma için var. Siz ne yapmalıyım, diye sormuşsunuz. Ben de ne yapmalısınız, onu yazdım. Sonra cevap yazmayınca kimse yazmadı, oluyor. Yardımcı olmaya çalışıyoruz, fırça yiyoruz. İnsanoğlu çok garip.)