Bugün hastanedeki emzirme danışmanına gittim sütüm azaldığı için çalışıyorum sağım yapıyorum ordan farkettim azaldığını danışman bunun normal olduğunu bebek büyüdükçe süt ihtiyacı azaldığı için süt üretiminin de azalacağını söyledi ama bebeğim henüz 9 aylık. Sizin ne zaman azaldı sütünüz, bebeğiniz kaç aylık kaç cc sütünüz çıkıyor moralim bozuldu bu aydan sonra mama vermeli miyim