Kızlar merhaba 👋🏻
Oğlum doğduğundan beri slepy kullanıyorum, daha sonra slepy extra kullanmaya başladım. Ama hep pıposu hafif kızarık oluyordu, şimdi arkadaş denemek için bebem naturel verdi onu da çok beğendim. Molfix ve prima bizde pişik yaptı maalesef. Baby turco da öneren var. Sizler kullanıyor musunuz? Baby turco mu bebem naturel mi almalıyım?