elfnurs İyi günler eşim jandarma asb yarın ikinci görev yerimizin tercihini yapıcaz hem doğu hem bati Doğu’da olanlar neredesiniz önerir misiniz bulunduğunuz yeri?
Namkol elfnurs Isparta’dan Hakkari merkeze geldik. Isparta harika bir yerdi çok seviyorduk. Hakkari için de ne iyi diyebilirim ne kötü. Sosyal hayat yok. Aradığını bulabilirsin. Evler çok eski. Pahalı bir yer değil
seninbenimlederdinne_ elfnurs Siirti kesinlikle öneririm. Giderken de ağladım dönerken de 😂 Hala siirti özlüyorum.
Namkol elfnurs Geçen sene tayin olduk biz 10 ay görevdeydi nerdeyse. Ev bul izne çık gel bu zamanı bulduk
Namkol elfnurs Merkezdeydik harika bir yer harika, hem yazlık yerlere yakın hem havası suyu müthiş oraya yerleşmek için yatırım bile yaptık ilerisi için o derece seviyoruz Isparta bizim için apayrı bir yer 🧚🦦