rachelgreen97 Kızlar kızım 11 aylık doktor antibiyotik verdi 3.günde yüzünde ve vücudunda kızarıklık çıktı. Bu durumu yaşayan var mı acaba nasıl geçti
Nur2021 rachelgreen97 her hastalandiginda istisnasi, antibiyotik verdiler :( cocugun bunyesi hizli iyilesiyor ama bu seferde zamanla zor iylesmeye basliycak … oyuzden ben artik bagisikligini guclu tutmaya calisicam…