tugceo92 Mucize1309 geldi mi nerde olursa oluyor :( ki buyuk istanbul depremi kaçınılmaz maalesef ki Allah korusun hepimizi . Inşallah hayırlısı artik
DenizAlyaa Cly01 bence alın. Armutun sapı üzümün çöpü diyenler ev alamaz hale geldi maalesef. Şuan alabiliyorsanız ve tek sorunu mutfaksa sorun etmeyin bence. Kendimi örnek vereyim ev alacagım zaman mutfagı küçük oldugundan almak istememiştim(tezgah 2.60cm) ve servis güzergahından yukarda kalıyordu herkes oradan alınır mı cart curt dedi. Sonuç kendime kocaman bi kiler yaptırdum yer problemim kalmadı eşim de arabayla gitmek istemediinden bi motor aldı kendine tüm problemler gitti bitti. İnsanları dinleseydim şuan alamazdım bile 635bine aldım 3 yıl önce şuan üst katını 4milyona sattılar. Velhasıl kelam alabiliyoken alın begenmezseniz satarsınız mal maldır
sezer2022 Cly01 kullanışlıysa sorun olmaz,, zaten ben sadece mutfağı yemek yapmak için kullanıyorum,, yani masam bile yok sevmem mutfakta oturup takılmayı 😝
OptimusPrime Cly01 Çaplı ev anladığım kadarıyla benim mutfağım da tam kare değil çaplı biraz daralıyor. Ben severek kullanıyorum. Sizde kendi eviniz olunca sever kullanırsınız. 🌸 Hayırlısı olsun.
Blackbird88 Cly01 bende emin olamazdım herhalde çünkü öyle çaplı yapıları pek sevmem, tam içime sineni bulana kadar bakardım herhalde. Çünkü verdiğiniz para az değil
fatihunal Mucize1309 evim beşinci kat 30 yıllık bina ama geçen ki Tokat depremi 5.7 şiddetinde oldu baya sallandı ama yıkılmadık ayaktayız😂biraz da şans meselesi