Evet kızlar selamlar sorum başlıkta. Hepimiz olmasak da pek çoğumuz kendimize hak ettiğimiz değeri vermiyoruz diye düşünüyorum, haliyle biz kendimize değer vermeyince başka kim versin.. burda okuduğum çoğu başlıkta birçok insanın yaşadığı sorunların altındaki meselenin kadınların kendine yeterince değer vermemesi olduğunu hissediyorum siz katılır mısınız buna tabi bilemem.
Benim de birkaç yıl önce bioenerji aldığım kadın tarafından yapılan açıklama kendimi değersiz gördüğüm yönündeydi, her gün olumlama yapmamı söylemişti ben değerliyim vs denilen cümleleri tekrarlıyordum. Şimdilerde yeniden nüksetti gibi bu durumum kendime bazen hiç değer vermiyorum gibi geliyo. Çok şükür eşim değer veriyo da yine de insanın kendine değer vermesi daha önemli. Mesela kıyafet alırken bile ekonomim müsait olsa da atıyorum 2000₺yi geçen bi şeye para veremiyorum ona o kadar verilir mi diye ama maddi durumu bizden iyi olmayan bi akrabamın 3500₺lik elbise aldığını duyunca kendimi kötü hissediyorum ben niye alamıyorum hiç mi değerim yok falan diye düşünüyorum bazen.
Öyle yani sizlerin fikrini merak ettim. İyi günler herkese🥰