endoplazmikretikulumiste bimeysaa doktorumuz Aslı ne ise ona dönecektir uğraşma demişti bende uğraşmadım öyle kaldı aşırı deil ama bakılınca belli oluyor kafa büyüdükçe biraz kapanacağını düşünüyorum