Oğlum üç yaşında ve sürekli eve kardeş gelsin bebek gelsin istiyor. Anne ben çok sıkılıyorum diyor. Her gün dışarı çıkarıyorum ama sanırım yetmiyor ona 🥹
Eşim çok belli etmese de istiyor ama kararı bana bırakıyor. Bir de oğlumuza üzülüyor. Sana ne kadar yardımcı olsam da yükün büyük kısmı sende o yüzden seni zorlayamam diyor. Bana gelince hiç ama hiç istemiyorum. Rabbim verirse başım gözüm üstüne ama bir tane yeter diyorum. Sizce zaman geçtikçe oğlumun isteği azalır mı yoksa daha çok mu artar?