Emmeyi bırakalı 14 gün olacak bugün her zamn olmuyor ama oluncada tam oluyor gece 3 defa kalktı3.sünde tüm ev kalktı bişey mi oldu diye.o derece ağlama krizi asla sakinleşmedi.emmeyi bıraktıgı için o mu aklına grldi yoksa başka birşey mi bilmiyorm bu durumlar yaşayan var mı apustosta 2 yaşını doldurack