Selam annişler. Oğlum 7 ay 2 günlük. 4 aylıkken sağlık ocağı demir ilacı verdi ama ben sordum içeriği çok temiz değilmiş kullanmalı mıyım başka mi alayım diye. Hemşire evet içinde az da olsa paraben var dedi bende gittim ocean marka aldım. Onu kullandım 1 buçuk 2 ay kadar sonra bitince tekrar alamadım çok pahalı çünkü. Sonra alerji doktorumuz da ocean takviyedir sağlık ocağında verilen sağlık bakanlığı onayından geçiyor asıl demir ilacı o dur onu kullanmanı tavsiye ederim dedi. Ama ben hiçbirini kullanmadım kafam karıştı. Uyku düzeni bozuldu, huzursuz, mızmız acaba demir eksikliği olabilir mi ne yapmamı önerirsiniz?