Kızlar merhaba adetim 6 gündür gecikmiş dün evde test yaptım sabah ilk idrarla ikinci çizgi silik çıktı ilk bebegimde de olmuştu neyse bugün de yaptım aynı şekilde çıkto ama bugün çok erkendi sabah 6 da yaptım ilk idrarla neyse uyudum geri uyamdım saat 10 da bi daha yaptım bu sefer hiç çizgi çıkmadı negatif çıktı anlamadım bende ne olduğunu sağlık ocagına gittim kan içinde cihaz bozuk bugün kan alamıyoruz dediler hamile miyim değil miyim🤣