Selam annişler hesabımı telefon değişikliği yüzünden unuttum ve tekrar açtım neyse sorum başlıktaki gibi 7 ay 2 günlük oğluşum her gün 1 kere de olsa hapşırıyor bazen 3 kere üst üste. Ama mesela ilki tam hapşırma gibi değil yarım, 2. De tam çıkmıyor 3. De hapşırıp rahatlıyor. Sizde De böyle mi normal mi sizce? (Bu arada laktoz intoleransı çıkmıştı bizde 2 buçuk ay önce alerji doktoruna gittik biraz süt diyeti yaptım. tekrar kontrole gitmem lazım randevu arıyorum)