Bebeğim 17 aylık . 18 e girmek uzereyiz bı kaç gündür bı iki defa parmak ucunda yürüdüğünü gördüm koşarken falan hiç öyle bı şey yok . İlk havuz kaydırmaz patikleri varya biraz büyük gelmişti onu farkettim orada yapmıştı şimdi 3-4 gündür ara ara yapıyor . 10 buçuk aylık yürüdük acaba telaslanmali miyim bilemedim Dr kontrolümüz var daha önce otizm ile ilgili bir belirti var mı diye sorduğumuzda Doktorumuza asla öyle bir gozlemim yok aşırı sosyal bir bebek demişti ama şuan içime bir Kurt düştü acaba yaşayan başka biri oldu mu