Kızlar bebeğim 11 aylık çok az çiş yapıyor bezi 12 saatten fazladır bağlı bırakıyorum bilerek kontrol için dolmuyor biraz yapmış oluyor Nisan ayından beri böyle ara ara 2 3 gece de bezi kup kuru kalktığı oldu doktor bobreklerinde sorun olabilir dedi başka yere gönderdi siz böyle birsey yaşadınız mı