Darkness66 aynı gün başlamışız ve bizinde ilk 3gün baya kaçırmalar oldu sonrası mükemmel ilerledi. Sürekli söylüyordu, geçen haftaya kadar tamam dedim heralde tuvalet eğitimini tamamladık dedim ki kaçırmalar başladı. Yani şöyle başladı tuvalete gitmeyi reddetti. Sürekli pipisini tutuyor mesela çişi var biliyorum hadi oğlum tuvalete gidelim diyorum yok annecim çiş yok diyor🤦♀️ öyle 2kere gece yatak yorgan batırdı, 3.ye de gece tam kucağıma aldım koştum yetişemedik koridora işedi. Kakayıda şöyle hep klozete yapmak istemiyordu bazen klozete bazende küvete yapmak istiyordu. Tek tutmasın kabız olmasın diye küvete yapmasınada izin veriyordum ama bu hafta küvetide reddetti 3-4kere altına yaptı kakasını ve bende artık sinirleniyorum, belli etmemekte çalışıyorum dişlerimi sıkıyorum güzelce konuşuyorum yok. Sizin dediğiniz gibi tekrar beze dönmek istemiyorum tamamen öğrendi aslında bilinçli bi reddetme çünkü küçükte değil 38aylık olcak. Bi geçenlerde bi videoya denk geldim ekranda uygun olmayan yani biraz korkutucu çizgi filmler falan izlerlerse oda tuvalet reddi yapıyormuş, onda mı bi fire verdik anlamıyorum ki, özellikle şu spidi tuvalet mi ne öyle bi çizgi film gibi saçma bişey var müzikli klozetten kafa çıkıyor falan, sapır saçma. O çok etkiliyormuş obada denk geldik mi izledik mi bilmiyorum özellikle asla açmadım.