Selam herkese 🤦🏼♀️ 3 buçuk aylık bebeğime anne sütü yetersiz olduğu için mama takviyesi yapılmasına karar verildi ancak avent,suavinex,kaşık biberon gibi türlü türlü biberonlar denedim hiç birini kavrayıp ememiyor istiyor hosuna gidiyo ama bi türlü cuk cuk ememiyor😒 diliyle oyun yapıyo.(emzikte aynı şekil ) mamayı da çay kaşığıyla vermeye çalışıyorum bi oluyo bi olmuyo az az deniyoruz.keçi sütlü mama veriyoduk beğenmedi mi dedik Aptamil aldık ama beğenmeme değil biberonları bir türlü kavrayamadı ne yapıcaz bilmiyorum sizler nasıl alıştırdınız acil yardıma ihtiyacım var ?!🙏🏼