Kızlar 7 bucuk aylık bebeğim inanılmaz huzursuz cumadan beri ateşle savaştık şükür ki düştü anam şimdi de gece dakka başı ağladı dakkka başı susturana aşk olsun soda içmiştim annem de dakka başı gaz geçti senden dedi ki normalde k tane içerim gün içinde az dolaşmaya çıktık akşam üşüttü nü desem bu yazın ortasında hiç anlamadım nedir bu dönem 30 haftalık şuan bi atak dönemi içindeymiş baktım az önce