Oğlum doğduğundan beri asla meme düşkünü bi bebek değildi heleki 4.ayından beri hep zorla emzirdim memeye yaklastırınca kendini geri atardı aglardı. Bugün oglum 1 yaşına girdi son bir haftadır resmen kendisi memeyi bıraktı emmiyor yalandan bir iki defa çekip yine kendini geri atıyor. Uyku sersemi emerdi uyanık şekilde asla emmezdi zaten artık uykulu bile emmiyo gece ağladığında su içiyo uyuyo. Kızlar napmalıyım hazır durum böyleyken memeden tamamen kesmelimiyim? Kimisi diyo teklif etmeye devam et ister kimi diyo bıraktır gitsin yeter emdigi şaşırdım kaldım böyle bi durumda ne yapmalıyım