Sermec27 gtclp mutlaka doktora götürün çiş yapmaması normal değil ya açtır ya da başka bir şey vardır
Kuzularinanasi gtclp emmiyor mu.ac kaliyor ozmn ,mutlaka emzirme konusunda daha dikkatli olun veya mama verin en az 5-6 dolu dolu cisli bez yapmasi lazim 1 gunde
dilberhala1 gtclp Acilen doktora doktoraaaaaa 4 gündür çiş yapmıyor diyorsun buraya soruyosun 24 saat bile yapmaması normal değil. Ya böbrekleri zarar gördüyse??
gtclp dilberhala1 götürdük hastenede onlarda bilmiyor yoğun bakıma yatıcak işte neden kaynklı yetrsz beslenme fela dedilrde soruyum dedim bi birde bir böbrepinde büyüme varmş
crybaby gtclp çiş yapmadan hastaneden çıkarmadılar bizi ön tarafına peçete koyup bakın belki bezden anlamıyor olabilirsiniz kakayla karışınca
ysmnabd gtclp imkan varsa özele götürün yd araştırma Hastanesi’ne aslaa normal değil çünkü hemen üstüne düşün
Ardenaden gtclp bnxede yetersz beslenme dir kmonsalah yetersz beslnemedir mamamyla cozulur bobrekte fln bsey cikmasnda
Rengarenk52 gtclp doymuyordur sıvı alımı olmayınca çiş yapmaz tabi mama meme ilerle mutlaka rahatsız olur cocuk
momeymen gtclp açıklığına filan bakıldı mı ? Tabi ki sorun hemen götürün 4 gün çiş için çok uzun süre böbreklerinde bir şey olabilir fiziksel bir tıkanıklık yoksa. Hiç mi yapmadı yani çiş yapmışlığı var mı?