Merhaba yasmine ara verdigimde 4. Gunu adetimi olurum. 8. Gun hapa basladigim gun azalmis olur hapi icince sonra ki gun tamamen biterdi ama bu sefer hapa baslayali 4 gün oldu çok hafifte olsa kahverengi kirmizimsi gunde 1 defalık lekelenme geldi dün normal mi acaba ? Köydeydim köyden geldim hava degisimi etkilemis olabilir mi?