gulsozel Sabah uyandığında emzirdikten sonra veriyorum, yağda çözünen bir vitamin olduğu için emilimi artıyor
gulsozel Momsy sabahları genelde 7 8 arası emziriyorum, ilk gündüz uykusundan önce bu saatler arası vermiş oluyorum düzenli olarak
aselim0142 Sermec27 uykusuzluk yapıyor bir gün öğleden sonra verdim unuttum akşam on ikiye kadar uyumadı
tontonanne Sermec27 akşam verilmesi uyku hormonlarını baskiladigi için hem uykusuzluk yapıyor hemde uyku kalitesini düşürüyor. Sabah emilimi daha yoğun
Tazeanne68100 Sermec27 iyi maşallah bizde yapıyordu tabi şuan biraktirdi doktorumuz sadece güneşe çıkıyoruz da ilerde belki yapabilir aklınızda bulunsun şuan küçük olduğu için yapmiyordur
Momsy Sermec27 ama o günlerde zaten güzel uyuyor bebekler ilerleyen günlerde uyku problemi yapabiliyormuş geç verilirse