Bebeğim 11 günlük dün ilçe sağlıktan telefon geldi doğumdan sonra alınan topuk kanında bi değeri yüksek geldi yeniden bi kan istiyoruz tekrar bakılacak diye bu sırada da sarılıktan hastanede yattık değeri düşmüştü iyiydi eve geldik 2 saat sonra beslenememe uyku hali durumu yaşadık gece hastaneye gittik eğitim ve araştırmaya yatış verdiler yenidoğan yoğun bakım odasında bebeğimle beslenme takibi yapıldı sarılığı düştü ama bunun üzerine ordayken SMA yüksek çıktı haberi alınca alt üst oldum yanılma olabiliyor dediler o yüzden tekrar istenmiş böyle bi durum yaşayan var mı