Merhaba 4günlük bebeğim var ama enfeksiyon sebebiyle küvözde yatıyor anne sütünden mahrum kalmasın diye düzenli olarak süt sağıp hemşirelere veriyorum günde bir kerede gidip emzirebiliyorum fakat göğsümde sağdıgımdan daha fazla süt olduğunu hissediyorum sert ve şişkin bu durumu yaşayan ve tam anlamıyla sağım yapan varmı yöntemini benimle paylaşabilir mi