aysiumay Bu sıcaklarda çok normal benim bebeğim de doğduğu gün oldu sıcaktan, eve gelir gelmez ve hergün yıkadım göbek bağının düşmesini beklemedim. Banyodan sonra güzelce kuruladım göbeğini ve 1 hafta sonra düştü zaten bağı bence sende yıkamalısın terledikçe rahatsız olur bebişin rahatlasın canım