Arkadaşlar merhaba bileniniz vardır mutlaka acayip bir ishal kusma salgını var. Ben de o salgına yakalandım ve atlattım ama bebeğim ishal oldu 4.gündeyiz hala geçmiyor. İlkte sarı gelen ishal bu gece yeşile dönmeye başladı çocuğum iştahtan kesildi ne meme ne de biberonla mama almıyor. Zorla verdiğimi de çıkarıyor. Doktorla konuştum anne sütünden başka bir şey yapamayız 40 günlük bebek ishal olmaz ishal olduğundan emin misiniz gibi şeyler söyledi. Ne yapacağımı şaşırdım. Çok korkuyorum doğru düzgün beslenmedi ve inanılmaz bir sıvı kaybı yaşadı. Kilosu ve iştahı ishal olmadan önce gayet iyiydi. Sütüm çok gelmiyor 30cc anca çıkarıyorum 1 sağımda. Meme verdiğimde süt gelmiyor diye sinirlenip bırakıyordu. Genel olarak mama ile besleniyordu. Başına gelen var mı ya da bu durumda ne yapılmalı 😭