Lütfen burda ki yorumları değil de doktor önerilerini göz önünde bulundurun veya kaynaklardan araştırın. Ama şunu söyleyebilirim ki özellikle bu yıl menenjit aşısı olmayan bir sürü bebek felç oldu veya hayatını kaybetti. Aşının ateş yapmasına değinmiş bir arkadaşımız, aşı zaten bakterilerin bağışıklık sistemiyle savaşması demek. Yani zararlı bir durum değil aksine bu hastalığı kaptığında oluşacak risklerden daha kötü değildir.