Kizim1 Kızlar ne yapmalıyım bebegim benden emiyor ama karnı ağrıyor karnına masaj yapıyorum biraz susup yine başlıyor ne yapmalıyım bilmiyorum ne yapsam iyi gelir rahatlatır onu uyamıyor yavrucuğum
iremgl Kizim1 sicak dus aldirin iyi geliyo bacaklarini da bisiklet surer gibi hareket ettirin olmazsa gaz doktorunuza danisin gaz damalsi da iyi gelir
defnnee Benim bebeğim 17 günlük ve kakasını iki gündür yapmadı fitil yaptık aşırı kaka çıktı ondna sonra yine yapmadı ve gaz yapacağında çok ağlıyor ve gazı kokulu acaba bir bilginiz var mı kızlar