Merhabalar, eşim iki haftadır öksürüyor. Pazartesiden bu yana da bende ve beş aylık oğlumda başladı önce yüksek ateş sonra öksürük. Doktora da gittik ama öksürük geçmiyor ve artık sezaryen dikişlerim çok acıyor. Emziren anneye ve beş aylık bebeğe uygulanabilecek önerileriniz varsa lütfen söyler misiniz? Şimdiden teşekkürler.