dilara2387 bizde 1 haftadır klima bakıyoruz. Lg servisi kötü uzak durun dediler. Daıkın baktık ama onlarında şubelerinde calısanlar bi garip. Ki daikin bu konuda çok çok iyi bi marka. Vestel arçelik bosch siemens hepsine baktık. Hepsinde de şikayetvarda şikayetleri dolu. Bu yğzden ne yapacağımızı bilemez durumdayız. Zaten alsakta 2-3 hafta sonraya öteliyormus takacak kişiler.