Ozlem1901 ben hamileyim 7. ayım bitecek memeyi yeni bıraktık 3 hafta olacak hamileliğimi öğrendiğimde doktora sormuştum emzirebilir miyim diye ne sıklıkla emdiğini sormuştu sadece uykudan uykuya geçerken dedim ondan bişe olmaz demişti bu Arada oğlum 3 yaşına girecek