Oğlum 11 ay 5 günlük ve 11.aylik.oldugundan beri gece uyanıp sebepsiz yere ağlamalar bağıra bağıra hem de. Kucağıma almak istiyorum kendisini geriye atıyor. Sabahları gülerek uyanan çocuk gitti çığlık atarak uyanmaya çalışan bir çocuk geldi. Gündüzleri de uykusundan ağlayarak uyanıyor. Ama uykusunu alıyor yani 1.5 2 saate yakın uyuyor çünkü.