Rabia_2278 üç buçuk yıl önce aynı sorunları yaşadım kızım memeye gelince ya uyuyor ya da başını çeviriyor emmiyordu, mamada vermedim emiyor sandım yeter sandım 600 gr kaybetti vücudu susuz kaldı ve küvoze aldılar. Daha sonra çok uğraştım her yolu denedim emmedi olmayınca olmuyor emmiyor. O dönem o kadar çok üzülmüştüm ki anlatamam. Prematüre bebek değildik doğum kilosu güzeldi hiçbir sıkıntı yoktu ama emmedi😔erken doğup aylarca küvözde kalıp emen bebekler tanıyorum cidden anlayabilmiş değilim bu emme olayını 😔18 ay sağarak besledim bu arada pes etmedim ama şuan olsa yapmam 🤭