İyi geceler herkese öncelikle kızlar annemin yanına tatile geldim 3gün önce oğlum 1 yaşında geldiğim günden beri bir ateşlenme ve huysuzluk vardı geceleri uykusundan uyanıp şiddetli ağlamalar ve susmaması vardı bende diş çıkartıyor sandım bugün üst üste istifra edince bugün acile götürdüm bağırsak enfeksiyonu dedi serum verdi ilaçlarını verdi hemen kullandım ama kızlar ağrısı olunca uykusundan uyanıyor bacaklarını kendine doğru çekip ağlıyor ağrısı geçene kadar çok üzülüyorum elimden birşey gelmiyor yalvarırım birşey söyleyin ne yapsam ağrısı geçer bildiğiniz bir yöntem yada başına gelen varmı