Neclawq Kızlar ben aşıyı atlamışım bebegim yarın tem 4 aylık olacak aşının zamanı geçmiş mi oluyo acaba
Balkiz Neclawq ben 2 doz yaptırdım. Bitini 3 aylıkken diğerini 5 aylıkken. Eğer 3. Ayında yaptirmadiysaniz kacirmissiniz bi doktora danışın