aleksandralarossa amacım hiçbir zaman bebeğimi diğer bebeklerden öne geçirmek olmadı ama, önemsediğim şey onun beyin gelişimi idi. Ekrana maruz kalan çocukların ilerleyen dönemde ne gibi sorunlarla karşılaştığını çok iyi biliyorum olaya hakim bir özel eğitim öğretmeniyim. Hayatında tv olmaması ve ekstra olarak ilgilenmek bize ne kattı peki; oğlum 1,5 yaşından beri akıcı konuşur, sosyaldir, öğrenmeye açık ve heveslidir. Yaşına göre temel kavramları ileri düzey bilir. Ha belki diyeceksiniz ki şunun çocuğu çok tv izledi o da aynı özelliklere sahip, diyebilesiniz elbette her çocuğun gelişimi farklıdır. Oğlum kısıtlı içerik izlediğinden beri de İngilizceye meraklı, ingilizce harfleri renkleri sayıları ve bazı şarkıları , gündelik kelimeleri ve anlamlarını bilir. Ekrandan öğrenilen şeyler de var ama tabiki destekleyerek. Birlikte izleyip değerlendirerek. Kendi kendine izlemesine izin verdiğim tek şey niloya herhalde onu bile dinliyorum başka bir şey yapıyorsam:) bence siz de ufaktan başlayabilirsiniz güzel içerikler de var. Süreli olmak kaydıyla tabiki