Kızlar kızım 10 aylık bugün aşırı şiddetli şekilde ağladı arabadaydık uykusu geldi dedim emzireyim varacağımız yere kadar uyusun durmadan memeden ayrılıp ağlayıp durdu en son memeyi bırakıp aşırı kötü şekilde kustu ekstra burnundan da çıktı sanarsınız 1 kilo kustu çok üzüldüm o da çok ağladı. Sonra akşam oturuyorduk yoğurt falan yedi tekrar öğürdü sırtına vurdum 4. Öğürüşünde kustu bu sefer sümüksü yapıdaydı ama neden böyle oldu anlamadım üşüttü mü havadan dolayı mı böyle oldu evimizde klima da yok arabanın kliması mı çarptı anlayamadım alırı üzüldüm yarın tekrar olursa hastaneye götüreceğim bakalım 😪 keyfi de çok yerinde hiç hasta gibi de değil 💁♀️siz de böyle birşey yaşadınız mı?