Merhaba oğlum 21 aylık bugün 20-25 dakka sadece kuzenime bıraktım bankaya gidip geldim uyuyordu uyanmış kuzeniminde çocuğu var daha 2 aylık hemen koştum eve oğlum beni görünce koştu hemen sarıldı normalde asla asla bırakmam uyuyor rahatı bozulmasın diye bıraktım şimdi de içim içimi kemiriyor acaba üzülmüşmüdür annem nerde diye düşünmüşmüdür normalde ben hiç bırakmadım o kadar kötü oldum ki annelik çok zor ben okula nasıl bırakıcam bilmiyorum