irem_19 Kızım 16 aylık bu aralar çok sık hastalanmaya başladı çok fena istifar ediyor salgınmıdır yada yediği soğuk meyvelerdenmidir bilemiyorum belki size hafif gelecek ama anne yüreği işte ve buna çözüm olarak ne yapılabilir söylermisiniz
Dolores irem_19 salgın var biz de atlattık geçen hafta çok şükür. Yani kendi kendine geçmiyor 2 kere serum bağlattık ve kusma önleyici şurup verdik. Kan ve idrar tahlili verdik yani kusma ve ishal bebekler için çok tehlikeli doktora gidin mutlaka. Midesini dinlendirecek şeyler yedirin
mondecaidensecmeler irem_19 salgın var galiba geçmiş olsun çeşme suyu vermeyin genelde çeşme suyundan ishal kusma vakaları oluyormuş. Hazır su kullanın ve terliyorsa teri soğumadan üstünü değiştirin
Tatlican irem_19 Salgin var ama dr gotur kac gundur boyle belki serum takarlar dikkat et hava sicak cocugn vucudu susuz kalmasn .allah sifa versin
irem_19 Dolores geçenlerde yine olmuştu probiyotik vermişti doktor ona başladım ateş içinde calpol dolven dönüşümlü vereceğim dahada geçmezse giderim teşekkürler