Ben bugun oglen yatirdim yastiga oyun halisinda yastigi agzina almaya calisiuo,kafasi dustu yastigi yuzune cekiyo dedim ki iyi ki gece kullanmiuorum 2 yasina kadarda kullanmayacagim.ilk kullancam diyodum ama tehlikeli geldi hos biz yastikla buyumusuzde simdikler fena