Gonca_0 Merhaba canım , evet gittim devlet zaten çözüm odaklı değil malesef direk çekip uğraşmama derdinde ama yinede direk ilaç yazardı iltihap varsa ilginç bu gerçekten veya sen söyleyip yazdırmadın mı ? Hala ağrı çekiyor musun o zamandan beri :( Özel kanal olur diyorsa kesinlikle kanal ol çektirme.
Ben özel bi poliniğe gittim mecbur bize Alsancak uzak evimin yakınında olduğu için gittim direk kanala başladık muayene den sonra hiç çekilecek bişey değil direk ağrım geçti zaten iltihap olduğu için gidemiyordum öyle rahatladım ki özel de aynı şekilde iltihap için antibiyotik ağrı kesici verdi nasıl siz bu kadar ağrı çekiyoken ikisi de yazmadı ben anlamadım siz de mi istemediniz , bir an önce iyi olursunuz inşallah lütfen geciktirmeyin hem emziren bi anneyseniz özellikle diş konusunda acele etmen lazım canım 🙏🏻