Kuzeyimmmm Anneler oğlum 8 aylık burnu hep tıkalı bu gece özellikle dahada tıkalı neler denedim yok açılmıyor serum fizyoloji otribebe şırınga soğan hepsini denedim daha baska neler var fikrinize ihtiyacım var uyuyamıyor yavrum 😔😔😔
Mutluluk Kuzeyimmmm ben burnunun uç kısmına yani o görünen delik kısmına arko krem sürüyorum yağlı olduğu için nefes alıp verdikçe yumusatmisti
Emirim Kuzeyimmmm ayni dertten muzdaribim ne denediysem olmadi serum fizyolojik goldmix illadin damla en son uyurken calistirmak istemesemde mecbur actim buhar makinesini odanin nemi yukselince biraz rahatladi sanki
Sibel5258 Kuzeyimmmm hastanede açıyorlar ya burunları aynilari eczanede de satılıyor al canım acıyor ben ondan kullaniyorum
Minnakkk Sibel5258 neyle açılıyor hastanede bize de söyler misiniz biz de aynı dertten muzdaribimiz şuan ayaklarımda uyutmaya çalışıyorum rahat nefes alamıyor maalesef 😞
Sibel5258 Minnakkk tuzlu su var canım serum gibi sırıngaya koyuyorlar sonra çocuğun burnuna koyuyorlar birden bütün pislik cikiyo doktor bize gösterdi yaptık şuanda hem Bruno hem onu kullaniyoruz
Tgb_ Kuzeyimmmm xlear burun damlası kullanıyorum zararsız gece birer damla damşatıyorum kendılıgınden akıyor burnu ve rahatlıyor, tavsıye ederim
Ecmayz Peteklere havlu islatip koyun oda ise yariyor. Bende iki burnuna serum fizyolojik sıkıp ters çevirip sırtına elimi kubbe yapip vuruyorum. Burnunu iki parmağınızla sıkıp bırakın nazikçe sumukler iniyor asagiya.
Eeff53 Kuzeyimmmm Bugün öğrendiğim formülü sizinle de paylaşmak istiyorum, serum fizyolojiği sağ burun deliğine dökün sol burun deliğinden üfleyin ( çekin demiyorum üfleyin) serumu sıktığınız burun çok güzel temizleniyor. Aynı şekilde diğer buruna da uygulayın
Minnakkk Sibel5258 izotenik serum la evde yapıyoruz biz onu ama açılmadı günlerdir 😞 nasıl acıcaz çaresiz kaldık iyice uyku Nike uyuyamıyor yavrum