İyi geceler kızlar…
Bebeğimin yüksek ateşi nedeniyle hastaneye gittim kanında yeni başlayan bir enfeksiyon varmış antibiyotik verildi bir kez verdim vermeden önce sabah çok az vardı ilaçtan sonra geceye doğru tahriş bölgeleri attı birtek sırtı ve bacaklarında az var doktora gittik kesin bir şey diyemem antibiyotiği değişelim ama alerji gibi duruyor dedi sizce nedir?[
https://mutluresim.com/images/2024/07/22/zOTaXx.jpeg](https://))