Sanırım kafayı yemek üzereyim. O kadar yorgunum o kadar bitkinim ki…
Herkes beni 4.ay çok zor diyerek korkutmuştu. Ama 5.aya girdiğimizden beri uyku saati, düzeni , huyu herşeyi değişti. Gündüz uykuları toplamda 1 saat bile değil. Sürekli memede. Yatağına yatırdığım an uyanıyor, çığlık çığlığa ağlıyor. Gece en geç 22.00 da uyuyan bebeğim 12den önce uyumuyor artık. Bazen 1-2 bile oluyor. Yanımda emzirerek uyutuyorum tek çare. Belki bende biraz uzanıp dinlenirim diye. Bulduğu herşeyi ağzına götürüyor. Görünür de diş yok. Şişlik yok. Ama elleri hep ağzında. Ve kulaklarını çekiyor huysuzlandığında.Diş olabilir mi diyorum. Değilse atak haftası mı acaba diyorum. Geçici bir süreç dimi bu yaşadığım?🥹