Kızlarrr acil yazın lütfen . Bebeğim 4 buçuk aylık ve idrarı çok çok azaldı gündüz yapıyor çok az ama gece bezi tertemiz sabaha kadar 1 haftadır böyle. Ne yapabilirim doktor ter den atıyordur falan dedi ama içim rahat etmiyor hangi doktora gitmeliyim. Ve huzursuz oluyor uykuda bende yapamamasına bağlıyorum çünkü uysal bir bebek normalde 😏 böyle bir durum yaşadınız mı