Sorum yukarda bir çoğunun bebeği desteksiz oturuyor 4. Ayda benim bebeğim desteksiz bile oturamıyor kafasını bile az dik tutuyor hemen düşüyor kafası çok takılıyorum üzülüyorum böyle şeylere 4 ayda tamamen kafasını dik tutmalı ama arada tutuyor düşüyor ve desteksiz de oturmuyor