Minkkelebekk 1 yıl oldu hala şiş keloid deniyor zamanla geçiyormuş. Apandisit ameliyatım da öyle olmuştu 6 sene civarında düzleşti diyebilirim, kırmızılığının gitmesi4 sene sürdü. Benim yapım yüzünden mi uzun sürdü yoksa normali mi o bilmiyorum. Bu da o kadar sürecek tahminim bende saldım bekliyorum