Merhabalar arkadaşlar,
birazcık içimi dökmek istedim🥺
Oğlum 2 yaşında. Bugün emzirmeyi sonlandırdık.
1,5 aydır azaltmıştım emzirmeyi ve sürekli konuşuyordum onunla artık memede süt bitiyor sütümüz azaldı bi gün süt hiç gelmeyecek bitecek sen büyüdün vs diye hep söylüyordum. Bu gece karar verdim sonlandırmaya. Uyurken memede süt bitti annecim yok dedim. Hemen ikna olmadı tabi.. istedi bir kaç kez. Ağladı da 🥺 ama hep konuştum onunla güzel şeylerden bahsettim, sonra elini yüzüme koyup uyuyakaldı🥺 Aramızdaki bu sevgi dolu bağın bitmesi beni çok üzdü o kadar duygusalım ki dokunsanız ağlayacağım resmen. Ondan daha zor alışacağım sanırım 🥺 onu incitmeden bu süreci atlatmak istiyorum. Çünkü 2 yıldır en güvendiği, bir bağ kurduğu şeyin bir anda yok olması çok üzücüdür tahmin edebiliyorum 🥺 bu süreci yaşayan annelerimden öneriler bekliyorum 🌸